Jumaat, 7 Januari 2011

SALAM RAKAN PROMINEX

TAHNIAH dan terima kasih kerana anda berjaya singgah di laman ini. Biarpun kecil, jika diizinkan-Nya laman ini akan menjadi persada hebat yang amat bermakna untuk kita. Melalui laman ini, kami mengajak anda, khususnya yang berminat untuk “hidup senang”, “hidup sihat”, dan “hidup direhdai-Nya” bersama-sama meningkatkan kesihatan dan ekonomi diri, keluarga, agama dan negara.
Kami menyediakan produk kesihatan yang diluluskan dan berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Dalam pada itu, kami berusaha untuk memudahkan anda mendapatkan produk yang berkualiti, di samping meningkatkan pendapatan. Sistem dan strategi ini amat mudah dan ringkas. Kami yakin anda mampu melaksanakannya sambil bersantai dengan keluarga dan melaksanakan tugas dan tanggungjawab sehari-harian.
Sempena pelancaran sistem pemasaran ini, kami membuka peluang kepada anda untuk menyertai kami sebagai “RAKAN PROMINEX” dengan PERCUMA. Anda boleh menarik diri pada bila-bila masa dan tanpa syarat sekiranya anda tidak berminat untuk meneruskannya.
Semoga penyertaan anda dalam “RAKAN PROMINEX” ini memungkinkan anda menikmati kehidupan yang lebih selesa dan bermakna selepas ini. Jika anda tidak berminat untuk berniaga, atau kesuntukan ruang dan waktu; anda hanya perlu menjadi “pengiklan senyap” kami. Pelawa sahaja mereka menjadi “RAKAN PROMINEX”, kami akan membayar “kerja” anda berganda, dan pasti anda berpuas hati.
Salam perkenalan dan persaudaraan daripada kami.

Salam hormat,


Pengerusi, Rakan Prominex
@ www.top1prominex.com

Tiada ulasan: