Selasa, 27 April 2010

Apa Kata Pengguna

“Setiap pagi saya berikan ProMINEX kepada anak saya, alhamdulillah dalam UPSR 2004 anak saya mendapat 5A”.
(Hishamudin Yusof, Felda Jelai 2, Gemas, N. Sembilan Tel: 019-6607019)

“Semua anak saya menunjukkan perubahan yang baik setelah tiga bulan mengambil Prominex. Perubahan pada Nurul Kamilia sangat luar biasa. Dia lebih mudah dan cekap membaca
al-Quran. Yang paling mengejutkan, dia telah mendapat Nombor 2 dalam peperiksaan Akhir Tahun 2005. Daya ingatannya semakin baik sekarang.”
( SM. Kalil Nyono, PDRM, Kota Bharu)

“Saya juga mengambil PROMINEX”
Nor Amalina bt Ahmad Kastalani, PMR 2005:9A
SMK Dato’ Bentara Dalam, Segamat
.
(sekarang menuntut di New Zealand)

“Sebelumnya anak saya terlalu aktif, tidak dengar cakap (degil), lemah dalam pelajaran dan kurang memahami. SELEPAS satu bulan anak saya berdisiplin, boleh dengar cakap, ada meningkat sedikit pelajarannya, dan ada memahami serba sedikit.Kini dia tidak lagi mengalami masalah sukar tidur dan bangun pagi.”
Ibu kepada S. Lingaprasad a/l Sekhar (9 tahun/2006)
Segamat Baru, Johor


“Saya boleh mengatasi masalah stres dan beban tugas yang berat dengan PROMINEX. Minda saya lebih berstamina.”
(Sjn. Khalil, Pegawai Penyiasat, PDRM /2006 Tel: 013-9829821)

“Pencapaian pelajaran anak saya, Nurul Ain 11 tahun sederhana sahaja. Selalunya dia mendapat
kedudukan yang “belakang”. Alhamdulillah, selepas mengamalkan Prominex anak saya telah mendapat nombor lapan dan telah dipindahkan ke kelas yang
lebih baik.”
(Abdul Rahman Yusof, Bachok, Kelantan; tel: 017-9183778)

“Saya seorang guru prasekolah (tadika) swasta. Kepada murid-murid yang lemah dan sukar membaca al-Quran, saya berikan Prominex). Alhamdulillah, tidak lama selepas itu mereka lebih cergas dan mudah membaca.”
( Puan Siti Khadijah, Parit Raja, Batu Pahat. Johor )

Lihat juga Prominex: Suatu Kepuasan dalam www.nikmat4u.blogspot.com

Tiada ulasan: